Geklop en gerommel uit de richting van vleermuiskast; kunnen dat vleermuizen zijn?

Enkele keren per dag hoor ik redelijk luide klop- en rommelgeluiden. Deze lijken te komen uit de richting van de vleermuiskast buiten aan de muur. Is het mogelijk dat vleermuizen zoveel kabaal maken? Of zou het iets anders zijn.

3 maanden geleden
crispy
3 maanden geleden
de kans is groter dat dit vogels zijn die 'luide klop en rommelgeluiden' maken dan dat het vleermuizen zijn.
Utrecht
3 maanden geleden
Of je hebt krakers in je vleermuiskast (bijv.vogels).

Geef als eerste antwoord