Welk ongedierte kan er onder de grond zitten , die huisjes slakken op eten!?

We hebben last van gangen door de tuin, met daarnaast forse gaten, waar kan dat van zijn?

Picture for question
een jaar geleden
2.1K
tinus1969
een jaar geleden
Hoe groot is dat gat? Mollen?
Willy450
een jaar geleden
Een centimeter of 8 in doorsnee!
Willy450
een jaar geleden
Er zijn geen mollen hopen te zien!
Wel gangen waar je losse grond ziet liggen.
Z512099
een jaar geleden
Doet mij denken aan ratten.
Willy450
een jaar geleden
Dat zou zomaar kunnen!
Eten die wel slakken dan?
Er liggen veel legen slakken huisjes bij die gaten?
Z512099
een jaar geleden
Ratten eten slakken, kikkers, vogeleieren….ze eten alles.
Willy450
12 maanden geleden
Hoe kan ik die ratten bestrijden

Antwoorden (1)

Gaten in je gazon? Hoe kun je woelmuis of woelrat holen herkennen? Woelratten en woelmuizen graven gangen onder je gazon om zo aan wortels van gras en planten te kunnen eten. Het gevolg? Een verkleurd gazon dat zelfs kan verzakken. Muizen halen ook nog eens je hele tuin overhoop en veroorzaken gaten en zandhopen.
9 maanden geleden