wat is het beste aas voor in een muizenval?

kaas.pindakaas trappen ze niet in help please moet nu 3x per dag naar oma want ze ziet er weer een

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er is maar een ding wat helpt, vergif inzetten?

Antwoorden (3)

Aas? Iets wat wij niet eten, afval. Dus geen kaas, pindakaas, aardappel of wat je nog meer voor menselijke consumptie in een val kunt bedenken, doch spekzwoert (de gerookte taaie huid van varkens spek) van plakken gerookt, Gelders spek. (Aldi/Lidl) Dat ruikt op grote afstand zeer aantrekkelijk voor hen en blijft lang goed geconserveerd en ruiken ze op grote afstand.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Dat schijnt inderdaad soms te werken. Maar ik heb zelf ondervonden dat ze er niet op afkomen. Pindakaas werkte als een magneet.
Muizen houden behalve van kaas en pindakaas ook van chocolade.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Waarom geen muizengif? Als je lekkere dingen klaarzet komen muizen uit alle hoeken en gaten er op af. Je krijgt dan een "oploop" als bij de uitverkoop. Dat wil je niet. Gebruik je muizengif dan zullen ze doodgaan en uitdrogen in hun nest en GEURLOOS ten onder gaan.
Veel en veel beter.