Hoe heet dit beestje in de badkamer?

Deze beestjes zitten tegenwoordig in de badkamer bij ons. Ik wordt er niet goed van. Ik druk ze allemaal dood. Maar ze blijven maar komen.

Het zijn echt piepkleine beestjes en denk ik maar een halve mm groot.

Weet iemand wat dit voor beestjes zijn en waarom ze in mijn badkamer zitten?

Picture for question
een maand geleden
in: Insecten
Kajsa
een maand geleden
Zou dat een vliegend hert kunnen zijn?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk een stofluis en dan een soort die specifiek van vocht en schimmelgroei houdt. Uit de familie Psocoptera.
Amadea
een maand geleden