Er waren vier jaar geleden al 13.379 officiële soorten geïdentificeerd, maar het is de vraag hoeveel soorten er nog onontdekt zijn. Wetenschappers schatten in dat het er in totaal tussen de 20.000 en 40.000 zullen zijn. Daarom is het niet mogelijk een exact antwoord te geven: er zijn nog teveel niet eerder onderzochte exotische plekken waar ze aangetroffen kunnen worden. Bijvoorbeeld op Madagaskar zijn in tien jaar tijd honderden nieuwe soorten beschreven.
Amadea
een jaar geleden
joop1967
een jaar geleden
okke heel erg bedankt eigenlijk is het logisch er kunnen nu op dit moment nieuwe soorten gevonden worden . ik was het al aan het zoeken geweest maar heb het ook niet kunnen vinden het was gewoon een domme vraag. toch nogmaals bedankt voor het wakker schudden m.v.g. joop