Geen van beide. Het zijn wantsen.
Amadea
een jaar geleden
Wazzup
een jaar geleden
Danny Amadea. Weet je toevallig welke soort wants dit is?
Ik was nog wat aan het verder zoeken en uiteindelijk kwam ik uit bij de veranderlijke boktor wat ook wel zou kunnen want toen ik in dit oude huis kwam wonen, had de huisbaas net hout vervangen dat werd aangetast door houtworm. En s’nachts hoor ik geluid in de deuren en deurlijsten. Dit huis wordt letterlijk opgegeten door deze vieze beestjes
Wazzup
een jaar geleden
Danny=Danku
Amadea
een jaar geleden
Helaas is de foto daar veel te onscherp voor. Mogelijk zijn het toch boktorren, maar diens kenmerkende superlange voelsprieten zijn niet zichtbaar.