Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb rare vliegjes in mijn slaapkamer, weet iemand meer hiervan?

Ik heb last van hele kleine vliegjes in mijn slaapkamer, ik heb gelezen over fruitvliegjes en kleine vliegjes in plantenbakken. Maar in mijn slaapkamer heb ik helemaal geen planten... een neppe maar daar zit ook niks van aarde in ofzo. Ik heb geen idee of dit beestje een vlieg of mug is, dus ik hoop dat iemand misschien ook last heeft hiervan ? Of er ieets meer van weet!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Insecten
19.6K
Amadea
6 jaar geleden
Wat is er raar aan die vliegjes? Kun je er een foto van laten zien?
Ritsuka
6 jaar geleden
Heb je een prullenbak op je kamer? Leeg die eens en maak deze goed schoon, mogelijk ligt hier eten in.
marjolein55
6 jaar geleden
Je hebt spuitbussen die er speciaal voor zijn om ze kwijt te raken.Wil je dat niet dan kun je ook een plakstrip op hangen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan verschillende oorzaken hebben. Zijn het er enkele kan dit goed mogelijk zijn door het warme weer, je laat je raam open en deze vliegen, vliegen naar binnen. Zeker als je dicht bij een weiland woont. Als het er veel zijn ligt er waarschijnlijk ergens voedsel in je kamer bijvoorbeeld in een prullenbank of ergens elders. Zeker met de warmte van de laatste dagen gebeurd het snel dat eten gaat rotten waar vliegjes op af- en/of uitkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heel erg bedankt dan ga ik daar opletten

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding