Bestaat er ook een morning afterpil voor honden?

Wie kan mij zeggen wat ik nu moet doen?
Ik heb een maltezer en die is loops geweest.
Daarnet was ze in de tuin, en tot mijn grote schrik zie ik dat er een hond op zit.
Het is de hond van buren een paar deuren verder.
Die hond heeft een gat gemaakt onder het hek door.
Die buurman heeft zijn excuus aangeboden, en gezegd dat
ik ook bij de dierenarts een morning after pil kan halen!!!
is dat zo?
Ik wil eerst weten of dit echt bestaat,niet dat ik voor gek sta bij bij de dierenarts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.8K

Het beste antwoord

Ja, dat bestaat - alleen geloof ik, dat het een morning-after-prikje is, geen pilletje....maar het gaat tenslotte om het effect, nietwaar?? Dus morgen maar even langs de dierenarts, en misschien is dit een goede tijd om eens ernstig te overwegen of je ooit een nestje met haar wilt, en zo niet : bespreek dan een evt. sterilisatie eens met de dierenarts, als jullie toch over dit onderwerp praten - de voordelen (véél) ervan, voor de verdere gezondheid van je hond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De volgende dag ben ik met de gedekte teef naar de dierenarts gegaan en heb haar laten spuiten met soort morning afterpil...
fremar