hoe veel kost een hagedis?

ik wil heeeeeeeel graag een hagedis maar je weet het al mijn vader bracht mij naar de dieren winkel en hij zij.....je weet laura dat je niks mag hebben!!!!!!!! Nu wil ik graag weten wat het ongeveer kost,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

het beste antwoord had je bij die dierenwinkel kunnen krijgen. wat kost de hadedis, wat kost zijn behuizing
wat kost hij aan voer.
Daar weten ze dat, dus ga even terug zou ik zeggen
13 jaar geleden
Even wat prijzen die ik heb kunnen vinden op marktplaats:

Langstaard hagedis €15 per stuk. bij Tjoeke Tjoek Boerderij
Mabuya hagedissen € 17,50 per stuk. bij Tjoeke Tjoek Boerderij
Kraaghagedissen € 125,00 per stuk. bij Jeff's Reptishop Arnhem

Je moet je echter wel realiseren dat een hagedis ook een terrarium en voedsel etc nodig heeft en dit kost natuurlijk ook geld.
Het feit dat je vader je naar de dierenwinkel bracht terwijl je niks mag hebben is natuurlijk wel een beetje flauw, maar als hij echt niet wil dat je een huisdier krijgt is er natuurlijk weinig aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naast bovenstaande antwoorden: realiseer je ook dat het verblijf warm gehouden moet worden, en dat dat flink inhakt op de energierekening.
ik geloofde m'n ogen niet toen ik de eerste energieafrekening binnenkreeg toen m'n roodwangen de deur uit waren.
Rieneke1