Wij hebben twee honden. Een ervan beschouwt mij als baas.

Als ik de kamer binnenkom en hij ziet me, pakt hij bijna altijd een bot of touw en komt me dat enthousiast brengen. Wat wil hij hiermee zeggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Speel met me!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Twee dingen.

"Ik wil spelen! Dat vind ik leuk!"

"Ik wil beweging! Dat vind ik leuk!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij dit constant en opdringerig doet, dan moet ik helaas melden dat jij niet de baas bent... dat is dan de hond. Als hij wil spelen komt 'ie naar jou toe, in plaats van dat de roedelleider contact met de onderdanige opneemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het met 'I am back' eens.
De hond denkt dat hij bepaalt wanneer er gespeeld wordt.
Makkelijk te ondervangen, door hem af en toe volledig te negeren als hij weer meteen touw aankomt.(En hem in een later stadium bij je te roepen, om te spelen)

(Tenzij het je allemaal niet stoort natuurlijk, dan lekker zo door gaan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hond is slim om zijn eten te vinden, deze hond kan slijmen en daardoor verzekert hij zich van zijn voedsel, de andere hond is slimmer, hij weet dat hij te eten krijgt en laat die rol aan de ander... Het is een truc die de hond elke dag weer opvoert en de baas voelt zich daar goed bij... Het is de baas die hem dat geleerd heeft en eist dat hij dat doet... Honden zijn slimmer dan menig mens (in het veilig stellen van voedsel)...

Toegevoegd op 11-05-2009 20:39:10
trouwens hoe weet je of die hond jouw beschouwd als baas?

Die hond overtuigt jou dat jij denkt dat jij zijn baas bent, zo zit dat, is dat niet intelligent van die hond?...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Die hond overtuigt jou dat jij denkt dat jij zijn baas bent, zo zit dat, is dat niet intelligent van die hond?...' Ik denk niet dat je het met je laatste zin bij het rechte eind hebt, of heeft die hond jou dit ook ingefluisterd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat niet... I am not as thunk as you drink I am...