Katten poepen op mijn balkon. Wie weet welke stof ze afschrikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.1K
Rieneke1
13 jaar geleden
poepen ze gewoon op het beton?
dat is niets voor katten :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op het gootje dat er langs loopt of in het hoekje naast de tegel.

Het beste antwoord

Kattenschrik van Ecostyle.

Niet giftig voor andere dieren. (ook niet voor katten. wel heel vies voor ze)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Stront van roofdieren...

(is er een circus of dierentuin bij jullie in de buurt...?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje koffie-grit op je balkon strooien, daar hebben ze een hekel aan,
( gebruikte koffie uit je koffiefilter )
13 jaar geleden
Een paar druppels Hertshoornolie schijnt heel effectief te zijn. Te koop bij natuurwinkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de kattenbak op het balkon zetten? En natuurlijk dagelijks verschonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer er iets neer te leggen wat kraakt zoals aluminiumfolie dan blijven ze ook weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kat schrikt dat niet af, maar ik heb dan ook wel een super eigenwijze kat!
Ze verkopen bij de dierenwinkel een spray,
(dat is een geur waar katten niet van houden)
Kan even niet op de naam komen, kost in ieder geval een paar euro, maar dan ben je wel van het probleem af.
Ik gebruikte dit voor mijn vorige bankstel, waar de kat niet op mocht.

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alle bovenstaande trucjes gebruiken, maar de kans is heel groot dat het niet gaat werken. Zijn het je eigen katten of die van andere mensen. Katten poepen graag op zacht los zand. Doen ze het bij jou in plantenbakken of gewoon op de vloer? Geen azijn gebruiken, wellicht poepen ze dan niet meer, maar het nodigt wel uit tot plassen, dus daar schiet je niets mee op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
carla, je bent in de war met chloor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, je hebt helemaal gelijk. Ammoniak en chloorhoudende middelen trekken katten aan.... Dank voor de correctie.
azijn vinden katten vreselijk
chloor vinden ze heerlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geur van andere diersoorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het je eigen katten zijn, verstoor je hun patroon die ze normaal bij je gewend zijn.

Als het andere katten zijn, geef ik de oplossing die ik bij alle kat gerelateerde problemen geef. Een kat is een territoriaal beest. Dit baseert hij op het gebied waar hij verzorgd wordt.

Zodra het dier te eten krijg op jou balkon beschouwd hij dat als zijn territorium. Jij ontbijt hoop ik ook niet op het toilet. Dit lost erg veel problemen op met overlast van katten met betrekking tot de uitwerpselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
geen strak plan om andermans katten eten te geven.
je weet niet of ze op speciaal dieetvoer staan.
bovendien denk ik dat de vraagsteller de katten liever kwijt dan rijk is :)
ik zou het echt niet weten ik zelf spuit altijd met spul dat je tegen spierpijn gebruikt op de plekjes waar ze niet mogen komen of hun behoefte doen.en dat helpt bij mijn katten prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kattenschrik van Pokon. Te koop bij o.a. een tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb eens wat gehoord over berenvet, maar ik geloof dat het niet zo kattenvriendelijk is. en hoe je daar aan moet komen? kiattenschrik (de plant) heb ik ook al eens geprobeerd maar die stinkt echt heel erg, dat is meer wat om ergens achterin een grote tuin te zetten... tenzij je het prettig vind om in de stank van die plant te zitten. mischien kun je wat met aluminiumfolie verzinnen, daar hebben ze een hekel aan, of peper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet geen stof die ze afschrikt, maar wel iets anders: gooi een grote emmer koud water over ze heen wanneer je hen ziet en het zal nooit meer gebeuren.
kan absoluut geen kwaad, ze schrikken alleen en weten voor de rest van hun leven, hier moet ik niet komen.