Hallo mijn rottweiler moet geopereerd worden aan de kruisbanden er bestaan twee technieken de oude of de nieuwe wat is de beste

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vast de nieuwe, anders zou deze niet beschikbaar zijn.

Maar je dierenarts kan je hier nog beter over adviseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat de nieuwe techniek ook heel goed is anders hadden ze geen nieuwe techniek maarja..... de oude zal ook wle goed zijn anders hadden ze dat jaren lang niet gebruikt als het slecht was dan hadden ze er veel eerder veranderd... ik denk dat het beste is om met je dierenarts te overleggen wat het beste is en wat het beste is voor de hond van welke hij het beste hersteld etc etc veel succes en een dikke knuffel aan je hond