Mijn katten likken en bijten elkaar. Wat betekent dit?

2 jaar geleden
1.2K
Rieneke1
2 jaar geleden
Er valt niets zinnigs over deze vraag te zeggen, zonder heel veel meer over de omstandigheden en achtergrond van de katten te kennen. Neem contact op met een kattengedragsdeskundge.

Antwoorden (2)

Dat ze van elkaar houden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit is wassen en genegenheid tonen. Katten gebruiken hun tanden als het ware als kam. Na het wassen even de scheiding recht kammen, zeg maar.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Rieneke1
2 jaar geleden
Wat jij bedoelt is dat nibbelen wat katten kunnen doen om hun vacht te verzorgen: dat is iets anders dan bijten. Eerst likken en dan bijten zou ook goed op stress kunnen duiden. De vraag is gewoon te onduidelijk vrees ik.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hallo Rieneke,
Leuk je hier nog steeds te zien! Je hebt gelijk, als hrt om echt bijten gaat dan valt er via dit forum weinig over te zeggen
Een gedragsdeskundige kan uitkomst bieden.
Bedankt voor je aanvulling