Dromen honden ook?

soms als ze heel diep slaapt,maakt ze van die vreemde geluiden.en bewegen de poten,en knipperen haar ogen heel vlug..
Kunnen honden dromen?en waar dromen ze van dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Honden kunnen wel degelijk dromen...

Alleen waarover is zo lastig vragen aangezien ze niet echt kunnen praten op een manier die jij begrijpt. Verder als leuk/bang/blij/bedroefd komen honden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Honden kunnen zeker dromen. Heel vaak trekken ze dan wat met hun poten, net alsof ze stuipen hebben. Als je goed naar de ogen van je hond kijkt kan je deze ook zien bewegen. Soms blaffen ze of janken ze zelfs tijdens hun droom.
Het is goed dat je hond droomt, hij verwerkt zo zijn emoties van de dag. Maak hem vooral niet wakker als hij droomt.
Amadea