Heeft mijn kat een ras?

Hallo,
Afgelopen augustus heb onze katten (poes en kater) een nestje met kittens gehad, het zijn allebei geen raskatten maar nu zijn er bijzondere kittens uitgekomen. Onze katten zijn niet buiten geweest.
Weet iemand wat voor ras dit is?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Als de ouders geen raskatten zijn, dan zijn de kindjes ook van het merk : vuilbakkenras.
Al moet ik zeggen dat het wel een mooi patroon is dat ze heeft.
3 jaar geleden
Het mag dan in officiële termen geen raskat zijn, maar dit is absoluut een kat met Siamese voorouders. Ik heb ze zelf gefokt. Dit is een van de speciale variaties.
Wees er zuinig op. Als hij ook het karakter van de Siamees heeft, is hij/zij intelligent en aanhankelijk. En wat maakt het uit of iedereen zegt dat het "NIKS" is, omdat er geen stamboompapieren bij geleverd kan worden. Geniet ervan en verkoop dit katje niet.
Beeldschoon!!!
Ivana
3 jaar geleden
Ivana
3 jaar geleden
Ik vergat te melden dat dit een Seal Tabbypoint is.
IVANA
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Ivana ik begrijp de 2 minnen niet. Raar is toch een goed antwoord.
Een uitleg/onderbouwing van de minnen zou fijn zijn.
Ik heb eerder al geplust.
Ivana
3 jaar geleden
Bedankt Jodocus52.