Is mijn hond loops, heeft ze een blaasontsteking of is er iets anders?

Mijn puppy van 6 maanden is sinds gister niet meer de oude. Het begon met altijd willen plassen, om de minuut. Ze is normaal helemaal zindelijk maar plast nu ook weer in huis. Gister kwam er al een klein(heel klein) beetje bloed uit de vulva maar verder niks. Vannacht was ze wat onrustig want moest vaak plassen en heeft ze 1x overgegeven. Sinds vanochtend is ze hel stilletjes en zwak, ze trilt nu ook constant! Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
3 jaar geleden
Nu dierenarts bellen, je hond heeft pijn
jodyenboyke
3 jaar geleden
Inderdaad, nooit wachten met naar de dierenarts gaan. Een loopsheid kan best de 1e keer er voor zorgen dat ze niet happy is, maar dit is alarm....

Antwoorden (1)

nou met ongeveer 7 maanden begint de loopsheid dus waarschijnlijk is uw hond loops.