Welk type kleine hond geeft weinig allergie klachten en kan goed alleen thuis blijven?

Ik zou heel graag een hond willen Alleen het liefst een kleintje waar je niet al te allergies voor kan zijn en een die goed alleen thuis kan blijfen weten jullie soms een ras die hier goed geschikt voor is?
Mvg reinalda

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
crispy
3 jaar geleden
Een hond heb je niet om hem alleen thuis te laten blijven. Als het af en toe eens gebeurt is het niet zo'n punt, maar als je opzet is om het beest veel alleen te laten begin er dan niet aan.
paulus811
3 jaar geleden
Een pluche hond is in dit geval de beste keuze.

Antwoorden (2)

voor allergie,bv maltezers en bepaalde terriers.Alleen is t niet raadzaam om honden lang alleen te laten thuis. honden zijn roedeldieren en worden er niet gelukkiger op om alleen thuis te zijn
miss dan 2 hondjes nemen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik ken iemand die allergisch is voor haaruitval bij dieren, ze hebben een Maltezer chichu en die verhaard niet. Het is niet aan te raden om honden lang alleen te laten, dan kun je misschien beter 2 hondjes nemen.