Hoeveel zakjes natvoer voor kitten van 4 maand?

Hey! Ik heb nu kittentje van 4 maanden thuis zitten en de laatste tijd interesseren zn brokken hem echt ni meer, zn natvoer eet hij wel graag en dus geef ik hem zo 2 zakjes per dag maar is dit genoeg? En kan ik iets doen om ervoor te zorgen dat zn brokken hem meer gaan interesseren? Hij heeft gwn constant honger en doet irritant als wij aan het eten zijn.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Twee keer per dag eten geven is sowieso veel te weinig voor een kat, laat staan voor een kitten in de groei.
Geef je kitten onbeperkt eten zoveel hij lust, van een goede kwaliteit en geschikt voor kittens.
Op zich is natvoer prima, want het verzadigd beter dan brokjes, en zorgt er bovendien voor dat het dier genoeg vocht binnen krijgt. Wellicht kan je bij de dierenspeciaalzaak eens wat proefzakjes kittenbrokjes halen en kijken of er iets van z'n gading bij zit.
Rieneke1
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja hij heeft onbeperkt brokjes staan overdag ma kgeef hem da natvoer als extra. Ik weet gwn niet hoeveel zakjes per dag hij zo mag hebben.
Rieneke1
3 jaar geleden
Hij mag zoveel hij lust hebben.