kan ik mijn kitten (dus geen kat!) van 3 maanden laten oppassen bij een ander huis?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Rieneke1
3 jaar geleden
Je vraag is te summier. Is je kitten inmiddels volledig ingeënt? Is er een andere kat aanwezig in het oppashuis? Wat is het alternatief? Zou je het beestje anders alleen thuis laten met dagelijkse oppas? Is de oppas verantwoordelijk vwb ontsnappingsgevaar? Met wat meer info kan men je vraag beter inschatten.

Antwoorden (1)

Nee, dat is geen goed idee.
Jouw kitten is een babytje dat vermoedelijk te vroeg bij moeders en nestgenootjes is weggehaald. Nu ben jij plaatsvervangende moeder en laat je haar ook in de steek. Ook al denk je dat kitten prima verzorgd wordt het is in een ander huis - nieuwe luchtjes/mensen/ en ook dieren?
Een kitten zou je de hele dag niet alleen moeten laten NET als een mensen BABY . Dus vlak voor de zomervakantie besluiten om een kitten te nemen is niet het juiste moment. Je zou toch echt voor het kitten moeten kiezen.
Antwoord Nee, niet doen.