Konijnen in te kleine kooi, wat moet ik doen?

Hallo, we hebben ergens een konijnen kooi gevonden. Er zitten 10 konijnen in op ongeveer 1 vierkante meter. Ik vind het super zielig dat ze daar zo krap zitten, waarschijnlijk gaan ze er ook niet uit want er is niets afgezet rondom de kooi. Ik weet niet of ik iets moet of kan doen, want het zijn wel andermans konijnen. Ik weet ook niet wie de eigenaar is... Weet iemand of ik iets kan doen?

3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

10 konijnen op een vierkante meter is absurd. Probeer contact op t nemen met mensen van de dierenbescherming of de dierenambulance. Zij zullen zeker de weg weten voor een oplossing.