Is dit een goed konijnenhok?

Ik heb dit hok voor mijn konijnen zodat ze vers gras kunnen eten, maar ik heb gelezen dat nat gras slecht voor ze is. Is dit dus wel een goed hok voor de konijnen, aangezien ze na elke bui en 's ochtends met de dauw nat gras kunnen eten?
Dit is trouwens een tijdelijk hok tot het grotere af is, dus dat het te klein is weet ik.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
ronron1212
3 jaar geleden
Beetje klein

Antwoorden (1)

Als tijdelijk hok is het prima. Het gras, dat af en toe nat is kan geen kwaad, maar doe wel een flinke pluk droog hooi in het hok dat ze kunnen spelen en droog knabbelen. Moet je ook in het grotere hok doen. Geniet van je konijntjes.