ymijn kat is kwijt wat moet ik doen?

mijn kat is 4 jaar oud en komt veel buiten mijn kat is nog nooit weg gelopen van huis. ik heb mijn kat samen met mijn ouders overal gezocht maar nergens gevonden. mijn kat is nu 4 dagen weg en het is extreem warm. verder heb ik niks aan mijn kat gemerkt ze at goed en was fit .

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
4 jaar geleden
Hoop dat je kat snel terug komt.
Als dat zo is zorg dat ze thuis (of alleen in jullie tuin) blijft.

Antwoorden (2)

Heb je het al geprobeerd met lokken met bijv. snoepjes, lievelingsvoer of kattenbak buiten zetten? Andere opties zijn:
Ga bij alle buren langs om te vragen of zij je kat hebben gezien en of zij misschien in een schuurtje kan zitten; overal briefjes ophangen met foto van de kat en jullie telefoonnummer; informeer bij dierenartsen in de buur; meld het aan bij Amivedi (https://www.amivedi.nl/), plaats een oproep op een lokale facebookpagina. Succes!
4 jaar geleden
Melden bij dierenambulance, asiel, en voor de zekerheid ook bij de gemeentelijkr reinigingsdienst. Ik hoop dat je kat gechipt is? Zo ja, kloppen de gegevens nog?
Verder flyeren in ruime omgeving: vraag ook of mensen niet alleen in hun schuren willen kijken maar die zo mogelijk nog even open willen laten staan.
Zet je kat als vermist op Amivedi, nextdoor en eventuele andere buurtapps.
Meld hem aan al vermist bij dierenartsen in de ruime omgeving.
Zoek bij dageraad en avondschemering in steeds groter wordende cirkels rond je huis.
Succes!
Rieneke1