Wanneer kun je een huisdier weer opgraven?
Ruim 3 jaar geleden heb ik mijn kat in de tuin begraven, gewikkeld in een katoenen handdoek.
Nu zou ik graag zijn botjes willen opgraven maar ik weet niet zeker of alles wel genoeg is 'vergaan' Ik wil namelijk niet nog huid e.d eraf hoeven halen.
Ik begrijp dat dit voor veel mensen als luguber zal worden gezien maar omdat deze kat mij heel dierbaar was wil ik hem graag op een of andere manier bij mij houden.
Tevens vraag ik mij af of ik zijn botjes op een of andere manier moet schoonmaken, moet dit bijvoorbeeld even gekookt worden voor ik ze in huis kan bewaren?
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen na hoeveel tijd ik er zeker van kan zijn dat er alleen nog botten zijn overgebleven.
Hoop voor je dat het al gaat lukken :)
Zag al 7 jaar geleden dit bericht maar ik typte bij google in en was eerste link ik tegen kwam. Ik hoop inmiddels het goed is gelopen. Is het ok gegaan? En heb je m in potje of... Nou Merlin vergeet nooit meer, Hij voor altijd deel van mijn hart. Ik nog nooit zoveel van iemand gehouden als van Merlin. En hij van mij. Was echt mama gek. No matter what! Hij 17 geworden maar nooit ziek geweest maar op keer was ie gewoon op. Hoop je goed heb geregeld met je katje wil eigenlijk wel graag weten hoe het is gegaan dat daar wast advies kan uithalen. Amen. Vind niet luguber or... meer diepe liefde ik vind nog steed raar ik m onder grond heb gedaan stel voor ie nog leefde, hij lag zo mooi bij vond maar raar...dus niet echt idee ie weg kan zijn zeg maar... Klinkt ook weer gek maar zag m niej als dood.... Nah ja wou toch even om je mooi verhaal reageren. Namaste!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.