Katten worden 's nachts actief en kittens hebben veel energie dus het enige wat je kan doen, is voor je gaat slapen even een half uur/uur er flink mee spelen (en natuurlijk door de dag heen verschillende keren). Met een beetje geluk is hij daarna moe en gaat hij lekker slapen maar de kans is ook groot dat hij toch 's nachts bezig gaat. Daar kan je dan weinig aan doen. Behalve de luidruchtige speeltjes weghalen zodat hij alleen kan spelen met zachte speeltjes die weinig geluid maken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
popeye
5 jaar geleden
Ja maar dan zoekt ie wel weer iets anders wat lawaai maakt. En ik heb laminaat dus je hoort echt alles.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja ik weet er alles van, ik heb ook laminaat en mijn kat was als kitten echt hyperactief. Maar zo zijn kittens.
Door de dag heen moe maken en vooral 's avonds voor je naar bed maken en veel meer dan dat kan je helaas niet doen.
Zit gewoon in de natuur van het beestje. Je hebt kans dat hij op den duur rustiger wordt. Bij mijn kat duurde dat wel een jaar of twee. En nu heeft hij nog regelmatig om 3u 's nachts de gekke vijf en rent hij als een malle rondjes door de kamer. :P