Kan ik mijn kat 2 week alleen thuis laten?

Ik ga over een week op vakantie met mijn vader. Onze kat is dus 2 week alleen. Hij wordt elke dag verzorgd door mijn moeder die eten, drinken en bak komt verschonen. Hij kan naar binnen en buiten. Voor ons was de pension echt geen optie. Toch ga ik met een naar gevoel op vakantie, heeft iemand hier ervaring mee en kan hij zolang alleen? Ook ben ik bang dat ie wegloopt vn eenzaamheid. Helpp!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

lijkt me geen probleem gezien je kat prima verzorgd word door je moeder, en ook nog is naar buiten kan.
Ook is de kat in zijn eigen vertrouwde omgeving wat altijd beter is dan een vreemde omgeving waar de kat stress van krijgt zo als een pension of ander vreemd huis.
De kat zal je wel even missen, dat is heel normaal.
maar gezien de kat elke dag wel even aandacht krijgt van je moeder komt dat prima in orde wens je een fijne vakantie ;)