weet iemand hoe je een kat naar buiten kan laten maar wel dat de kat in de kattenbak poept en plast?

De buurman heeft geklaagd omdat de kat plast en poept in de tuin.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
ronron1212
6 jaar geleden
Dat kan je nooit voorkomen als de kat naar buiten gaat.
Rieneke1
6 jaar geleden
Er zijn heel veel uitstekende manieren om je tuin af te zetten.

Antwoorden (3)

Als een kat naar buiten mag, kun je dat niet voorkomen. Als je wilt dat de kat alleen op de kattenbak de behoefte doet, zul je hem/haar binnen moeten houden (en het klopt dat dit voor anderen irritant is, onze tuin ligt ook regelmatig vol).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Daarbij komt ook dat zandbakken voor kinderen vol liggen met stront van katten!
ook brengen die beesten ziektes over! Best eng!
Rieneke1
6 jaar geleden
Onzin. Je kan prima je kat beschermd buiten laten. Er zijn legio manieren om je tuin af te zetten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Rieneke, dat kan inderdaad, dan moet je wel voor lief nemen dat je eigen tuin vol ligt (maar ja, het is dan ook jouw kat) of de tuin helemaal bestraten.
Rieneke1
6 jaar geleden
@JanJ2002 Je hoeft je tuin niet te bestraten of te accepteren dat hij vol ligt. Bodembedekkers ontnemen de kat meestentijds de lust te graven, en er zitten prachtige bij. Ik bedoel dan planten he, geen strooisel of zo.
je zult het je kat moeten aanleren, ik zou de kat een tijdje binnen houden waardoor hij verplicht is om in de kattenbak zijn behoefte te doen, Er is een grote kans dat hij dit zal blijven doen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat hou je niet tegen, ook al hou je ze binnen een poos om alleen op de bak te gaan. Eenmaal buiten doen ze toch wat ze willen, je kan wel de buurman zeggen dat ie koffiedrap kan neerleggen in zijn tuin. Daar hebben ze een broertje dood aan op de een of andere manier. Onze katten zijn ook vaak buiten en de buurvrouw/vriendin zei dat het hielp. In ieder geval bij mijn katten dan.