Weet iemand wat voor kruising mijn hond heeft?

Heb sinds paar weken een pup van 5 maanden uit portugal en het is een vuilnisbakkenras, ben heel nieuwsgierig of iemand een idee heeft welke rassen erin kunnen zitten

Toegevoegd na 1 uur:
Had een goede foto waar hij staat maar die accepteerd de site niet.

Toegevoegd na 13 uur:
Ook heeft hij extra teen aan de achterpoten + een jachtknobbel op zijn hoofd

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
tinus1969
6 jaar geleden
Foto?
jodyenboyke
6 jaar geleden
Je kan tegenwoordig heel makkelijk een DNA onderzoek doen bij de hond, de uitslag klopt over het algemeen zeer goed.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi, Ben daar van.op de hoogte, maar ook gelezen dat het met kruisingen toch heel vaak ook niet klopt dus vandaar dat.ik het zo probeer. Ze kosten toch gemiddeld tussen de 120 en 170 euro en heb een aanbieding gezien van 80 euro , maar na ook negatieve reacties te hebben gelezen hou ik dat geld liever in mijn zak. Maar dank u voor de tip

Antwoorden (1)

De hond heeft wat weg van een Appenzeller hond. Ik heb wat jonge appenzeller foto's erbij gedaan dan zie je de overeenkomsten. Hij is middelgroot en vooral door het wit op de snuit en de stand van de oren herken ik die hond erin.

Toegevoegd na 5 minuten:
helaas kan ik de foto's niet toevoegen, dus stuur ik een link met de bron erbij.