wat zijn dit voor witte beestjes?

Van de een op de andere dag zit (voornamelijk) de buitenkant van m'n hamsterbak helemaal onder dit soort beestjes! Ze vliegen niet, zijn wit en nog geen millimeter groot! Heb nog meer dieren in huis maar die hebben niks. Het is alleen die bak. Ik heb 1 plant in een cilindervaas en die heeft ook geen luis ofzo.. (en staat 6 meter verder)
Ik ben erg schoon en dweil dagelijks m'n vloer met dettol wondverzorging (ja, egt!) dit omdat ik al een parasietenfobie heb.. en hiermee preventief vlooien buiten de deur hou! Na het dweilen vallen zelfs vliegen en spinnen dood neer, maar dit blijft leven!! HELP!!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

springstaartjes waarschijnlijk lijken ze hier op ?

Toegevoegd na 1 minuut:
kan helaas geen foto toevoegen weet niet of het lukt

Toegevoegd na 1 minuut:
maar dat zijn springstaartjes zoek maar op