hoe meet ik de luchtvochtigheid in mijn broedmachine van fiem (smart model) en hir stel ik het in?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik heb het apparaat even opgezocht. Een mooi ding, maar helaas ontbreekt één essentieel onderdeel. Dat is een hygrometer. Die moet je dus zelf kopen. Zonder dat ding kun je niet gaan broeden, want dat luistert nauw. Ga er eentje kopen en zet een bakje met water onderin de broedmachine. In het begin is de beste luchtvochtigheid 50%, de laatste dagen voordat de eitjes uitkomen 70%. Mocht je die waarde niet halen leg dan een nat washandje op de bodem of iets dergelijks.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt heb er een besteld. heeft iemand ook nog tips om verder uit te broeden? Ik ga Brahma kippen uitbroeden