Mijn hondje bijt me als ik haar halsbandje om wil doen?????

Ik weet niet hoe ik haar moet benaderen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoals in alle reacties al prima verwoord, zal je echt eerst naar de dierenarts moeten gaan om medische oorzaken uit te sluiten. Mocht daar niets uit komen dan heeft de hond toch echt een nare ervaring met de halsband opgedaan en zal je dit met veel beleid en geduld weer moeten omkeren. Ook kan je er voor kiezen om een goed tuigje te kopen.
Halsband weer leuk maken: hou in je ene hand de halsband vast en in de andere hand een voertje. Kijk de hond alleen al naar het halsbandje, beloning. Zo ga je stap voor stap tot dat je de halsband rustig om haar nek kan doen (zonder te sluiten). Elke dag een paar keer oefenen. Na een paar dagen zou je de halsband weer om moeten krijgen. Dan ga je uiteraard de jackpot te voorschijn halen of iets ontzettend leuk doen met de hond. Succes!
jodyenboyke