Waar kan ik mijn kat die nierpatiënt is een plezier mee doen?

Hallo. Van de week heb ik te horen gekregen dat mijn kat nierpatiënt is en dat hij achteruit zou gaan. Nu ben ik op zoek naar mensen die dit ook hebben meegemaakt en mij advies kunnen geven wat ik zou kunnen maken om hem extra plezier te geven en te kunnen maken om te helpen als het straks niet meer zo makkelijk gaat. Ik denk dan aan dat hij straks misselijk gaat worden dat ik dan een voerbak kan gaan maken op hoogte bijvoorbeelf. Wie kan meedenken. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook een heilige birmaan ? Hopelijk heeft hij nog lang een goed leven. Onze vorige kat is helaas vrij snel overleden nadat hij het aan de nieren kreeg.
Z512099
7 jaar geleden
Wat een mooie poes, zo erg van die nieren.

Antwoorden (2)

Hill's™ Prescription Diet™ k/d™ Feline helpt de levensverwachting te verlengen en verbetert aanzienlijk de levenskwaliteit van katten met een nieraandoening, door de ontwikkeling en voortgang van symptomen af te remmen.
fremar
7 jaar geleden
Je doet je kat het allergrootste plezier door je te realiseren dat het beestje nog een tijd, met dieet, een goed leven kan hebben, maar dat nierfalen ongeneeslijk is. Modder niet te lang aan met infusen, steroïden enz, maar laat je kat tijdig gaan. Tot dan: hou goed in de gaten dat je katje geen pijn in de bek heeft: nierkatjes kunnen gemene pijnlijke ontstekingen in het tandvlees of in de hele bek krijgen. Ook kunnen ze wat kouwelijk worden: zorg dat je kat altijd warme comfortabele ligplekjes heeft. Hopelijk heb je nog een fijne tijd met je katje.
Rieneke1