Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van welke rassen zijn deze puppy's?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De onderste lijkt me een chowchow, de bovenste is me niet bekend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De onderste pup lijkt erg op een Chow Chow.

De andere pup is toch vermoedelijk een vuilnisbak. Dit is een hond, waarvan de voorouders zo vaak gekruist hebben dat er geen ras meer is. Teveel rassen door elkaar dus.

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze bron geeft je een heleboel foto's van verschillende chow chows , de hond met de blauwe tong! Dat vergat ik helemaal, heeft deze pup een blauwe tong?

https://www.google.nl/search?q=plaatje+chow+chow&biw=922&bih=580&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjo0oOfl8TOAhXLChoKHa0-CFMQ_AUIBigB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Hele jong Chow Chows hebben geen blauwe tong. De tong verkleurt pas een aantal weken na de geboorte van roze naar blauw.
Antoni
7 jaar geleden
Die reactie moest beginnen met "Heel jonge...".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weer wat geleerd!
Bedankt voor deze nuttige toevoeging @Antoni .
Antoni
7 jaar geleden
Dank je wel!
De bovenste is volgens mij een corgi, maar dat weet ik niet zeker!

Van de onderste kan ik daarintegen met zekerheid zeggen dat het een Chow Chow is. Voor goede foto's en informatie over dit ras kun je het beste op de website van de nederlandse chow chow club kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De bovenste is geheid een Corgie zoals koningin Van Engeland er een hele zwerm van heeft en de tweede is een chow -chow
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding