Van welke rassen zijn deze puppy's?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De onderste lijkt me een chowchow, de bovenste is me niet bekend.

Antwoorden (3)

De onderste pup lijkt erg op een Chow Chow.

De andere pup is toch vermoedelijk een vuilnisbak. Dit is een hond, waarvan de voorouders zo vaak gekruist hebben dat er geen ras meer is. Teveel rassen door elkaar dus.

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze bron geeft je een heleboel foto's van verschillende chow chows , de hond met de blauwe tong! Dat vergat ik helemaal, heeft deze pup een blauwe tong?

https://www.google.nl/search?q=plaatje+chow+chow&biw=922&bih=580&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjo0oOfl8TOAhXLChoKHa0-CFMQ_AUIBigB
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Hele jong Chow Chows hebben geen blauwe tong. De tong verkleurt pas een aantal weken na de geboorte van roze naar blauw.
Antoni
7 jaar geleden
Die reactie moest beginnen met "Heel jonge...".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weer wat geleerd!
Bedankt voor deze nuttige toevoeging @Antoni .
Antoni
7 jaar geleden
Dank je wel!
De bovenste is volgens mij een corgi, maar dat weet ik niet zeker!

Van de onderste kan ik daarintegen met zekerheid zeggen dat het een Chow Chow is. Voor goede foto's en informatie over dit ras kun je het beste op de website van de nederlandse chow chow club kijken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De bovenste is geheid een Corgie zoals koningin Van Engeland er een hele zwerm van heeft en de tweede is een chow -chow