hoe kan het dat mijn hamster heel raar op zijn zij slaapt?

mijn hamster Hammy slaapt heel raar op zijn zij en het lijkt net of hij dood is weet iemand hoe dat komt ,
dan zou ik het graag willen weten !
alvast bedankt !!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Slaapt ie altijd op zijn zij? Of slaapt hij alleen nu ineens op dit moment op zijn zij?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat hamsters in een winterslaap ook heel raar liggen, en het lijkt alsof ze dood zijn.
Ik weet alleen niet hoe het zit met een mogelijke winterslaap in de zomer.
Het zomer/winter ritme kan misschien zijn verstoord bij een hamster die altijd binnen leeft.

Antwoorden (1)

Jij ligt toch ook niet altijd op dezelfde manier te slapen? precies! een hamster ook niet ;) dus je hammie vind dat gwn een fijne houding :) pas als hij zich anders gaat gedragen zou ik me zorgen maken en de DA (dierenarts) bellen voor info of een afspraak