Kunnen twee telescoop sluierstaarten in een bak van 50cm?

De bak wil ik dan op mijn kamer zetten met voldoende planten. Maar dus geen verwarming of iets? Ik wil weten of het kan want anders houdt het op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee,

Sluierstaarten hebben minstens 60 cm nodig en eigenlijk liefst nog véél meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de temperatuur? Is kamertemperatuur een probleem?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, goudvissen zijn koudwatervissen dus het ontbreken van een thermostaat is geen probleem op voorwaarde dat de kamertemperatuur stabiel is anders gaat de temperatuur in het aquarium alsnog schommelen.

Andere antwoorden (1)

Deze vissoort is van zich zelf al een erg moeilijk soort!
In vuil water krijgen ze makkelijk vinrot, gatenziekte en waterzucht.
Zonder een goede filter niet in leven te houden.
En zonder filter snel vuil water.
Ook is de bak erg krap, maar met een juiste filter, verlichting en verwarming zou het net kunnen.
Maar dat wil je niet, dus dan gewoon niet doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zonder licht kunnen er geen planten in groeien.