Vorige week heb ik mijn kater van 6 mnd laten castreren. Hij komt niet meer op schoot terwijl hij dat wel deed. Hoe kan dat en komt dat nog terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is niet zo dat een kater (of poes) minder aanhankelijk wordt door castratie: vaak is zelfs het omgekeerde het geval, omdat de hormonen niet meer door het lichaam razen.
Een en ander is echter een traumatische ervaring voor je kat geweest: sowieso vinden veel katten dierenartsbezoek een crime, en daarnaast werkt de narcose toch wel even door. Heb maar wat geduld, en wees extra lief voor het beestje, en je zal snel weer een harige schootklever hebben :)
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke heel verrassend je krijgt van mij een Plus ;-) voor jouw wederom duidelijk antwoord :-)