kitten 15 wk. Niet geënt heb idee dat haar neusje dicht zit wat is dit?

Ik ga morgen met haar naar de dierenarts! Maar maak me heel veel zorgen!!

Het lijkt op constant spinnen
Ze niest niet ik heb haar net maar morgen dus laten enten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Hoe gaat het nu met je katje?

Antwoorden (1)

Als je katje niesziek is, en dat zou goed kunnen, is het niet verstandig haar morgen te laten enten. Alleen gezonde katten moet je laten enten.
Hopelijk valt het mee, en zet het virus niet door/overwint ze het zelf.
Ik zou het in eerste instantie even aankijken, eventueel na telefonisch overleg met de dierenarts, maar wel zeer alert blijven. Ze moet wel eten, drinken, en speels blijven.
Hopelijk knapt je kitten snel weer op!
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Ik ben een langs de dierenarts gegaan hij gaf me aan dat ik er optijd bij was! En dat het een begin was van de nierziekte hij heeft haar nog kunnen inenten omdat het nog niet had doorgezet. Hij gaf aan door de enting dat het nu waarschijnlijk niet verder door zou zetten
Rieneke1
9 jaar geleden
Bedankt voor de update!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Nierziekte??? Of is dat een tikfout?
Rieneke1
9 jaar geleden
Ik lees het als niesziekte :)
Rieneke1
9 jaar geleden
Nierziektes valt nl niet tegen te enten.