Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je zonder afspraak bij de dierenarts je kat laten chippen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
896
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat ik me afvraag: waarom wil je geen afspraak maken? Dan ga je met je kat op de bonnefooi en kom je voor niks: extra stress voor je kat.
Rieneke1
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je kat is, maar ik combineer het altijd met de castratie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij de meeste dierenartsen moet je een afspraak maken,maar er zijn er ook bij die bepaalde dagen vrij inloopspreekuur hebben.
Hiervoor zal je toch even moeten informeren bij de dierenartsen bij jouw in de buurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor de meeste dierenartsen heb je een afspraak nodig ook voor het chippen. Je kan het chippen vaak wel combineren met andere dierenarts bezoeken.

Sommige dierenwinkels laten soms dierenartsen langs komen in de winkel en daar kun je dan zonder afspraak je dier laten chippen. In sommige asielen kan je trouwens ook terecht, maar is ook wel even handig om te bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon even naar de dierenarts bellen. Het verschilt namelijk heel erg per arts. Je kan er natuurlijk ook gewoon even langs gaan zonder je kat om het te vragen, tenzij het heel verweg is natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding