waar kan ik goedkope 2de handse paarden spullen halen?

hoi ik zoek goedkope spullen voor pony's, zoals zadel, dekje, peesbeschermers, hoofdstel, halster, halstertouw, longeerlijn, longeerzweep, zweep en deken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er zijn verschillende mogelijkheden.
Je kunt kijken op marktplaats, maar dan is het maar afwachten wat de kwaliteit is.
Je kunt ook bij een manege of rijvereniging(en) bij jou in de buurt vragen of daar iemand iets over heeft en niet meer gebruikt.
9 jaar geleden
Marktplaats.nl of speurders.nl je zoekt binnen die categorie en dan voer je postcode in en en max. aantal km dat je er voor wilt rijden zo dat als je iets vind er na toe kunt om te passen en bekijken meestal verkopen die mensen wel meerdere spullen te gelijk als ze stoppen met hun hobby
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hang een kaartje op bij b.v. Welkoop/Boerenbond.