Wanneer mag zus konijn bij moeder konijn komen?

Wij hebben 2 konijnen, 2 vrouwen. Eentje is bevrucht door een wild konijn toen ze ontsnapt waren. Alles is goedgekomen en we hebben na de geboorte de niet-moeder in een apart hok gezet uit voorzorg. Hoe lang duurt het totdat zij er weer bij mag?

Toegevoegd na 56 seconden:
Sorry, het zijn geen zussen. Gewoon 2 vrouwelijke konijnen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zou ze zolang de jongen niet zelfstandig eten en drinken niet samen zetten,grote kans dat of moeders vreet haar jongen op of de beide voedsters gaan vechten met soms de dood van 1van beide als gevolg. Zowiezo gaan 2 vrouwtjes vaak niet goed samen,maar dat is ook afhankelijk van de hoeveelheid ruimte ze hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wacht tot ze allemaal volgroeid zijn anders zal het andere konijn mss zelfs alle konijntjes doden ( dat is bij ons gebeurd ) het hangt ook en beetje af van het karakter ieder konijn is anders en zal ook anders reageren , ik heb zelf ook 12 konijnen en elk is anders