Is het verstandig om konijnen een cavia kippen en kwartels bij elkaar te houden?

Binnenkort gaan we verhuizen en ga ik mijn konijnen en cavia in een stuk tuin van 37.5 op 9m overdekt met net zetten . Mijn mama wilt hierbij een paar kippen zetten voor eitjes 2 ofzo. Ook had ik gedacht om hier een paar kwartels bij te zetten. Is dit een goed idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Konijnen en kippen gaat over het algemeen prima samen van de cavia's en kwartels zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou de konijnen en cavia's niet bij elkaar doen.
Onze cavia heeft het hele oor van onze konijn opgegeten. Daarna hebben we haar laten inslapen. Met de kwartels en kippen zou ik niet weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Konijnen en cavia's samen is idd geen goed idee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar mijn cavia zit al bij de konijnen en dat is geen probleem , ik vraag me gewoon af of het verstandig is om daarbij kwartels te zetten