waar kan je kittens reserveren ?

Is er een website waar je jonge zitten kunt reserveren ?

Toegevoegd na 3 minuten:
*Is er een website waar je jonge kittens kan reserveren zoiets want ik mag een zitten maar pas voor over 14 weken.

Toegevoegd na 3 minuten:
*zitten=kitten

Toegevoegd na 8 uur:
Ik wil graag een poesje van 12/13 weken oud en een rasloze

Toegevoegd na 10 uur:
Nou even een duidelijk goed samengevat uitleg: Ik wil een kitten maar die kan pas over 13 weken op 30 augustus in huis komen. Maar aangezien ik er 1 van 14 weken wil, vroeg ik me af of je dan ergens een jonge kitten kan `reserveren '.

Toegevoegd na 10 uur:
(Een rasloze )

Toegevoegd na 18 uur:
Bedankt !

Toegevoegd na 18 uur:
Bedankt iedereen !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Overal om je heen kun je in het voorjaar nestjes tegenkomen waarvan de eigenaren blij zijn als je een kitten wilt meenemen...
In het asiel zijn ze ook te vinden, daarvan weer je zeker dat ze gezond zijn, er wordt een bedrag gevraagd per kitten/kat maar daar heb je wel een heleboel medische zaken al voor gehad. [medicatie, onderzoeken enz.]

Gaat jouw vraag om een kitten over 14 weken pas op te halen, heb je dan pas tijd? of moet het een 14 weken oude kitten zijn die je wilt hebben...
Dat zou een hele goede keus zijn, want alle kittens, baby's natuurlijk, moeten nog zoveel leren van de moederpoes en de broertjes en zusjers, dat ze eigenlijk tot zo'n 15 weken bij de moeder moeten blijven...

Als je praat over raskatten, dan moet je via de Vereniging van de Fokkers gaan informeren, wanneer ze een nestje verwachten. Daar moet je inderdaad echt reserveren... Bofvenedien zou je daar maar eerst eens moeten informeren naar de kosten want die zijn zeker niet voor niets te krijgen.

Belangrijk is eerst een duidelijke keus te maken wat jullie precies willen, wat voor soort kat, poes of kater, htk of ras, wat voor ras en eventueel nog hoe oud, want je kunt ook nog kiezen voor een volwassen poes of kat en zelfs voor 2.

Veel plezier!

Toegevoegd na 17 uur:
Benita, als je pas over 14 weken een kitten wilt, zou je dus nu bij iemand met een nestje kunnen vragen of ze voor jou een kitten willen vasthouden.
Het probleem is dat de meeste mensen de kittens véél te jong wegdoen, de oplossing hiervoor zou zijn, dat je geld geeft voor de kosten van het eten in deze extra tijd. Denk dan ook aan kosten voor bijvoorbeeld een wormenkuur. Als je dit aanbiedt zal iemand eerder bereid zijn om dit voor jou te doen.

Het is een prima idee van je om een kitten van die leeftijd te willen hebben en ik neem aan dat je eerst nog met vakantie gaat.
Je zei dat je een 'rasloos' kitten wilt, dat is dus een huis- tuin en keuken- kat, een HTK-kat. Daarvan zijn er heel veel, dus er komt vast wel een nestje ;-))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ van mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Ook van mij. En WIE geeft er nou een diumpje naar beneden voor dit antwoord...???

Andere antwoorden (1)

Er staan vaak ook heel veel jonge nestjes op marktplaats. Die mogen soms ook nog niet weg maar je kan wel alvast afspreken met de eigenaar welke jij mag komen halen zodra ze oud genoeg zijn. En je mag vast ook wel alvast komen kijken :)