Waar kan ik een rat vinden?

Ik ben op zoek naar iets als een opvang.
Ik heb een rat die niet meer bij haar oude groep terug kan, ivm een evenwichtsstoornis. Maar nu zoek ik voor haar wel een maatje ( of maatjes ) die wat ouder is of misschien een soortgelijke aandoening heeft. Weet iemand waar ik misschien kan kijken? Het hok wat ik heb is een critternation die je door twee kan verdelen. Ik heb interesse in vrouwtjes en castraten, als dat er toedoet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer Stichting Ratjetoe eens!
Leuke mensen & leuke ratjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Google even op knaagdierenopvang en dan jouw woonplaats, er zitten er door heel nederland
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk bijvoorbeeld op marktplaats voor een fokkerij.
Ja kan beter geen voerratten halen maar dat weet je denk ik al.
En ik zou ook geen ratjes nemen bij een dierenwinkel om de hoek....
Ik ga binnenkort ook mijn eigen ratjes halen dus ik zit vooral op marktplaats voor een fokkerij, die hand tamme muizen of ratten hebben.