Waarop kan ik een dierenparade met honden beoordelen, behalve originaliteit?

Ik werd gevraagd of ik mijn hond in een hondeparade wilde laten meedoen maar ik wil dat mijn hond niet aandoen want ik weet dat ze dat niet zal waarderen ;D.
Dus ik werd gevraagd of ik misschien beoordelingen wilde geven aan de deelnemende honden. Het is niet zozeer mijn favoriete ding, maar ik heb toegezegd dat ik dat wil wil.

Nu heb ik maar zitten denken waarop ik een beoordeling kan geven, maar behalve originaliteit kan ik niets bedenken. Weet iemand nog iets anders wat voor een beoordeling in aanmerking zou kunnen komen?

Vast bedankt!!!

Milli.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien kan je extra punten uitdelen voor honden die een trucje kunnen laten zien.

Milli, Kijk naar de combinatie. Is de baas ook verkleed en heeft hij een overeenkomstige 'verpakking'. Loopt de hond mee met de baas of de baas met de hond, wie heeft dus de leiding. Trekt de hond of hangt de riem mooi slap. Kijkt de hond op naar de baas, kan je duidelijk zien of de hond 'baasgericht' is. Vind de hond zijn verkleedpartij leuk, of heeft hij duidelijk weerzin. Is de hond bezig met andere honden, agressief, of ziet hij alleen zijn begeleider. Laat de honden in een 8-vorm lopen, dan kan je heel goed zien of ze op de baas gericht zijn, anders lopen ze niet mooi mee. Tot slot kijk je dan ook nog naar de origineelste hoed, pet, jas. Als je alleen daar naar zou kijken haal je er nooit de beste combinatie uit. Succes. Ik zou ook niet willen keuren. Ik vind ook dat een hond een hond moet blijven en geen verpakte pop moet zijn. Maar nu je het eenmaal hebt belooft, zal je toch WAT moeten.......

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100