Is mijn hond drachtig?

Mijn hond is na de loopsheid heel ziek geworden en normaal is dat nooit zo ze soms eet ze niet en soms wel normaal is ze echt altijd chaggie tegen de ander hond nu niet meer ze heeft haar hele staart kapot gebeten en is een soort nestje aan het maken is ze drachtig

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kan zijn, echter was onze hond ook altijd een nestje aan het maken. Ook produceerde ze melk, dit noemt men schijnzwanger.

Enige die het met zekerheid kan zeggen is een dierenarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer een hond niet gedekt is wordt ze soms schijnzwanger. De cyclus van een hond gaat hormonaal soms een beetje "op de loop". D.w.z. de hond denkt dat hij drachtig is. Ga voor de zekerheid naar de dierenarts. Sommige honden die makkelijk schijnzwanger worden kunnen aanleg hebben voor baarmoederontsteking. Steriliseren is voor de hond qua operatie beter te doen dan een operatie n.a.v. een baarmoederontsteking.