Om extra info op te nemen. De oren gaan ook omhoog om zo nog beter het vreemde te kunnen waarnemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk wel. Het antwoord is duidelijk. Om extra info te kunnen waarnemen. Waarschijnlijk gaat 1 oor omhoog zodat ze beter het geluid kunnen waarnemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je zelf scheef staat ten opzichte van hetgeen je wilt zien/ horen, krijg je meer en driedimensionalere info binnen.

Andere antwoorden (1)

Omdat ze het erg vinden dat ze het niet begrijpen. Bij mensen is dit ook zo alleen draaien ze niet met hun hoofd (soms wel) omdat ze iets MOETEN begrijpen op een cruciaal moment en dat vinden we erg (Als het ECHT serieus is) en bij honden is dit het gebaar :D