Kan een grasparkietenmannetje van ouderdom een bruine neusdop krijgen?

Hij is overjarig en hij lijkt gezond. Schoon, gedraagt zich normaal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat is een verhoorning van de neusdop. Komt vaak voor bij oude parkieten.
Ivana
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha. Gelukkig, want ik wil deze parkiet aanschaffen maar ik twijfelde vanwege zijn neus. Ik had het nooit eerder gezien, trouwens.
Ivana
10 jaar geleden
Heb je een speciale reden om deze parkiet te willen? Een jonge parkiet kan je helemaal opvoeden en ook nog leren praten. Als deze oude parkiet niet napraat, zal hij het hoogstwaarschijnlijk ook niet meer leren. Maar je zal je redenen wel hebben, dus veel plezier ermee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als hij overjarig is, zal je er niet lang van kunnen genieten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil een overjarige als gezelschap voor een zesjarige parkiet. Als ik een jong er bij zet lijkt me dat voor geen van beide leuk.