Waar kan ik t-shirt laten drukken voor mijn hond?

Ik ben zwanger en wil voor de lol een shirtje laten bedrukken voor mijn Bullterrier met daarop "Grote Broer" waar kan ik dat laten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou er eerder bodyguard of lijfwacht opzetten, omdat ik mijn kind niet zou gelijkstellen aan de hond, maar dat is persoonlijk natuurlijk, waarom maak je het niet zelf, koop van die vellen waarop je een afbeelding kan printen en op het t- shirt plakt. Simpel, goedkoop en naar je eigen smaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plakt moet strijkt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is de aanschaf van een effe hondenshirt + een pak strijkvellen duurder dan het laten printen door een webshop. Al is het inderdaad wel een stuk origineler en naar je smaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is te hopen dat het kind niet op zijn broer lijkt....

Het beste antwoord

Hier kun je voor 16 euro zo'n shirt met eigen opdruk bestellen:
http://funkylabeldesign.spreadshirt.nl/hondenshirt-A19650509
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan dit meestal wel doen bij de plaatselijke bedrukker. het enigste wat waarschijnlijk een probleem is is de de shirt zelf, als je zelf een hondenshirt hebt kunnen ze het zo bedrukken