hebben konijnen tepels?

ik vroeg me laatst af of konijnen tepels hebben en ik wou er meer over weten dus dan vraag ik het maar op goede vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (3)

Ja, een konijn is een zoogdier, de kleintjes drinken bij hun moeder, en dat doen ze uit de tepels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Konijnen zijn zoogdieren, dus hebben ze tepels. De meeste konijnen hebben er 8, sommige hebben er 10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
...maar alleen de vrouwtjes, toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, rammen hebben ook tepels, net als bij mensen.
"nee ze persen de melk door hun poriën"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha