Ik heb een leren ''riem'' voor een paard,maar ik weet niet hoe het heet en wat het waard is,kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het een riem is om het zadel op de rug vast te maken is het een "singel" of buikriem. Die is 2e hands maar een 10tje waard maximaal. Is het een riem om de beugels vast te maken aan het zadel, voor je voeten, dan is het een stijgbeugelriem. Die is in zijn eentje niets waard. Omdat je voor een zadel daar 2 voor nodig hebt. Aan elke kant 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar zonder foto is het niet goed te beoordelen wat het precies voor "riem" is.

Andere antwoorden (2)

Met deze zeer gebrekkige informatie houd ik het op een zadelriem en die beginnen bij een tientje. Beter een foto toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit slaat nergens op , als je niet weet waar het om gaat
om dan een prijs te noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@WuD: TOTALE onzin! Je kan zo opzoeken wat een zadelriem kost!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WUD bedoelt dat je niet kan weten of het een zadelriem is, niet dat je geen prijs kan noemen ALS je weet dat het om een zadelriem gaat.
Ik denk dat je een halster bedoeld, deze zijn niet zo duur in aanschaf, tussen de 30 en 50 euro nieuw, dus voor een gebruikte wordt niet meer dan een tientje betaald.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit slaat nergens op , als je niet weet waar het om gaat
om dan een prijs te noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaar ook de link, dan kan de vraagsteller controleren of het om een halster gaat.