hoe kan ik mijn poes het best laten ontspannen als ze krols is?

mijn poes is krols, maar ik had gehoord dat dat gevolgen kan hebben (suikerziekte bijvoorbeeld) is dit waar? ik denk dat ontspannen het gezondst voor haar is, maar hoe kan ik haar laten ontspannen?

Toegevoegd na 4 minuten:
(het is de wittere poes)

Toegevoegd na 5 minuten:
(het is de wittere poes)

Toegevoegd na 7 minuten:
(het is de poes die rechtst licht dus) xd, sorry voor de vele 'extra uitleg' berichtjes...

Weet jij het antwoord?

/2500

Je poes loopt door het krols zijn idd risico op suikerziekte, maar niet alleen dat. Ook baarmoederontsteking is een risico, evenals kwaadaardige mammatumoren op hogere leeftijd. We praten hier over een sterk verhoogd risico, wat bij iedere krolsheid toeneemt. Ik zie dat je poes nog jong is, laat haar ajb snel castreren! Toegevoegd na 3 minuten: Het gaat je niet lukken je poes te laten ontspannen, daarvoor spelen de hormonen teveel op.

De enige manier om een krolse poes te laten ontspannen is een dekking toelaten. Maar dat moet je niet willen. Er zijn al zoveel Huis- Tuin- en Keukenkatjes dat niemand op een nieuw nestje zit te wachten. Als je katje keer op keer krols wordt lees je bij Rieneke wat de gevolgen zijn. Als ze niet gedekt wordt, ze zal binnen de kortste keren opnieuw krols zijn en niet alleen jij, maar ook het katje zal hier onder lijden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100